Про себе


АНКЕТА

1.     Прізвище, ім’я, по батькові.
Гайдиш Оксана Михайлівна.
2.     Дата й місце народження.
   20.11.1976, с.Хиночі Володимирецького району Рівненської  області.
3. Домашня адреса.
34331, вул. Хлібороб, 6, с. Стара Рафалівка Володимирецького району Рівненської області.
Тел.. **********
4. Паспортні дані.
 *******
5. Ідентифікаційний код.
**********
     6. Освіта.
Рівненський державний гуманітарний  університет , 2000  рік,
учитель української мови та  літератури.
7. Місце роботи.
Старорафалівська ЗОШ І-ІІІ ст. 34354, Рівненська область, Володимирецький район, с. Стара Рафалівка, вул. Центральна, 13, (03634)48633.
8. Загальний стаж роботи  15 років.
9. Педагогічний стаж – 15 років.
10.  Кваліфікаційна категорія.
Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
11. Звання – немає.
12. Державні нагороди.
1. Грамота управління освіти і науки Рівненської ОДА за високий професіоналізм, сумлінну працю в галузі освіти та впровадження інноваційних технологій(2008 р.)
2. Диплом управління освіти, молоді та спорту Володимирецької РДА  за ІІ місце в районному конкурсі-ярмарку педагогічної творчості у номінації «Українська мова та література»(2014 р.)
3. Диплом РОІППО  за актуальність змісту та практичне спрямування методичної розробки, поданої на обласний конкурс-ярмарок педагогічної творчості у номінації «Українська література»(20014 р.)
13.  Класи, в яких викладаєте.
      Українська мова і література - 5 клас
      Українська мова і література – 7 клас
      Українська мова і література – 8 клас
      Українська мова і література – 9 клас
14. Мова викладання – українська.
15. Науково-методична  проблема.
Роль  графічних організаторів на уроках української мови та літератури у формуванні в учнів умінь узагальнювати й систематизувати.
16. Інноваційні форми роботи та технології.
Особистісно зорієнтоване навчання;  форми, прийоми та методи роботи: групова,  в парах, дискусії, асоціювання, незакінчене речення, евристична бесіда, діаграма Вена, кубування, порушена послідовність, щоденник подвійних нотаток, обмін думками, укладання таблиць, опорних схем, проектів.
17.  Навчальна література, яку використовуєте при підготовці до уроку.
 Українська мова: Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів/
О. Глазова. - К.:Видавничий дім «Освіта», 2013.
Українська література: Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів/ Л. Коваленко.- К.:Видавничий дім «Освіта», 2013.
 Українська мова: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів/
М. І. Пентилюк, І. В. Гайдаєнко, А. І. Ляшкевич, С. А. Омельчук. – К.: Освіта, 2007.
 Українська література: Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів/ О. Міщенко – К.: Генеза, 2007.
 Українська мова: Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів/
 О.В. Заболотний, В. В. Заболотний - К.:Генеза, 2008.
 Українська література: Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів/ В. Цимбалюк. - К.: Освіта, 2008.
 Українська мова: Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів/
О.В. Заболотний, В. В. Заболотний - К.:Генеза, 2009.
 Українська література: Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів/В. Пахаренко. - К.:Генеза, 2009.
Журнал «Дивослово»
Журнал «Вивчаємо українську мову і літературу»
Пометун О. І., Пилипчатіна Л. М., Сущенко І. М., Баранова І. О./ Основи критичного мислення: навчальний посібник для учнів старших класів загальноосвітньої школи. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2010.
Фасоля А. М., Гаврилюк О. В./ Особистісно зорієнтоване навчання: сутність, основи, технології: Курс лекцій для слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. – Рівне: «Юлат», 2008.
18. Педагогічне кредо.
Освіта – найвеличніше із усіх земних благ.
Але тільки тоді, коли вона найвищої якості
                                                              Р. Кіплінг
19.   Візитна картка                                                
                                                 
   У кожної людини на планеті  своє покликання.  Одні – зводять  будинки, другі – лікують людей, треті – творять музику, четверті – формують  найцінніше – дитячу душу. Це, безумовно, педагоги. Саме до тих, хто обрав собі цей нелегкий шлях, належить Оксана Михайлівна Гайдиш.
      Ось уже 15 років вона майже щодня  торує шлях до школи, щоб вкотре зустрітися з дитиною, зрозуміти її бажання. Уже на початку своєї професійної діяльності вона усвідомила, що має стати для дітей не стільки наставником, скільки людиною, котра зуміє дібрати той золотий ключик, яким можна відімкнути таку таємничу і вразливу дитячу душу.
      Працюючи з дітьми, Оксана Михайлівна відчуває свою відповідальність за їхню долю, їх успіхи й невдачі, злети й падіння. Тому намагається дати підростаючому поколінню не тільки основи навчальної дисципліни, а й підготувати до життя.
      Оксана Михайлівна – особистість цікава й творча. Вона мрійник і оптиміст, ерудована людина, яка  постійно прагне до  самовдосконалення. Найбільше її захоплення – читання художніх творів. Тому кожну вільну хвилинку (а їх, на превеликий жаль, в учителя обмаль) присвячує цьому заняттю.
      У своїй роботі Оксана Михайлівна найбільше любить урок, цінує можливість справжнього спілкування з тими, кого можна  власним прикладом «заразити» любов’ю до предмета. Вона тверда, принципова, непохитна, послідовна у своїх вимогах і водночас гнучка. Оксана Михайлівна  для учнів – наставник,  керівник і друг. Їй завжди приємно, коли її випускники через якийсь час знаходять свого вчителя, щоб просто поговорити, розповісти про себе, згадати шкільне життя. Її робота  – улюблений спосіб пізнання, творчості, спілкування, самовираження. Учні – її однодумці, що довірили  частку своєї долі.
      І насамкінець. Вона знає, що кожна дитина – талановита по-своєму. Тому цінує це і радіє з приводу її успіхів, навіть дрібних. Оксана Михайлівна утверджує в учневі думку, що він не один із натовпу, а Людина, яку поважають і цінують, якій довіряють, до якої прислухаються.
20. Дозволяю внести інформацію в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних виданнях з можливим  редагуванням.



Немає коментарів:

Дописати коментар